FAQ

Hier vindt u antwoord op de meeste vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u een bericht sturen naar info@arrivee.nl.

Wat biedt het 5-jarig abonnement mij?

Bij de woningen in de Factory, Lookout en Townhouses zit een parkeerabonnement. Dit abonnement geeft recht op het gebruik van één zwerfparkeerplaats in de SmartDock voor 5 jaar na oplevering van de desbetreffende woning.

Hoe kan ik als abonnementhouder gebruik maken van de SmartDock?

Een abonnementhouder van één zwerfparkeerplaats zal de mogelijkheid krijgen om twee kentekens te laten registeren voor de SmartDock. Daarnaast ontvangt deze ook nog een toegangscode. Aanmelden gaat via de website. 

Hoe kunnen bezoekers gebruik maken van de parkeergarage?

Bezoekers kunnen altijd binnenrijden, mits er voldoende plek in de parkeergarage is. Hiervoor wordt een parkeertarief gehanteerd wat bezoekers vóór uitrijden bij de betaalautomaat in het hoofdtrappenhuis of bij het uitrijden bij de slagboom kunnen voldoen.

Hoe krijg ik toegang tot de parkeergarage?

Op basis van kentekenherkenning zal de toegang geopend worden. Daarnaast wordt aan de abonnementhouder een toegangscode verstrekt die gebruikt kan worden in het geval abonnementhouder bijvoorbeeld tijdelijk een vervangende auto heeft. De voetgangersentree zit in het hoofdtrappenhuis aan de kant van het plein. Abonnementhouder of bezoeker kan hier door middel van het invoeren van het geregistreerde kenteken of de toegangscode de toegangsdeur openen.

Hoe wordt de veiligheid gewaarborgd?

In de SmartDock is videobewaking aanwezig en hebben onbevoegden geen toegang. Dat betekent dat in beginsel alleen abonnementhouders én bezoekers wiens kenteken geregistreerd wordt gebruik kunnen maken van de SmartDock.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Jazeker, met 48 laadpunten verdeeld over de begane grond, 1e en 2e verdieping – die allemaal 11Kwh kunnen laden – zitten we ruim boven de gemiddelde norm. Daarnaast hebben we voorbereidingen getroffen om op relatief eenvoudige wijze op te kunnen schalen op het moment dat er meer behoefte naar elektrisch laden blijkt. Het is niet toegestaan om een parkeerplaats met elektrische laadpaal langdurig bezet te houden. Mocht dit voorkomen, zullen wij maatregelen nemen. 

Kan ik ook een motor of soortgelijk voertuig in de parkeergarage stallen?

Jazeker, er zijn ook motorparkeerplaatsen in de SmartDock. U kunt hiervoor een abonnement afsluiten naast uw abonnement voor een zwerfparkeerplek. Als u hier belangstelling voor heeft kunt u contact opnemen met info@arrivee.nl  

Kan ik ook voor een tweede auto een abonnement afsluiten?

Het afsluiten van een 2e abonnement voor een zwerfparkeerplek is momenteel nog niet mogelijk. Wel zijn er nog enkele premium parkeerplaatsen op de begane grond beschikbaar, vooral voor elektrische auto’s. Als u hiervoor belangstelling heeft, kunt u een bericht sturen naar info@arrivee.nl

Wie maakt er gebruik van de SmartDock?

Behoudens uitzonderingen, is de SmartDock bedoeld voor bewoners en bedrijven in de wijk en hun bezoekers.

Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen?

Uw kenteken wijzigen kan door een bericht te sturen naar info@arrivee.nl. In de tussentijd kunt u gebruik maken van uw toegangscode om de SmartDock binnen te rijden. 

Wat zijn de openingstijden?

De SmartDock kent geen openings- en/of sluitingstijden, dus er kan 24-uur / 7-dagen in de week in- en uitgereden worden. 

Ik ga verhuizen, hoe kan een nieuwe bewoner een abonnement krijgen?

Een nieuwe bewoner kan via 'aanmelden' op de website een aanvraag starten. Let op, ten aanzien van kopers van het eerste moment gelden aanvullende regels die zijn opgenomen in de koopovereenkomst en leveringsakte. Bij vragen kunt u het beste contact opnemen via info@arrivee.nl

Kan ik als huurder in gebouw 'Amerika' en 'Suriname' ook in de SmartDock parkeren?

Een deel van de huurders van gebouw Amerika en Suriname kunnen in de SmartDock parkeren. De verhuurder bepaalt welke huurders hiervoor in aanmerking komen. Deze huurders krijgen daarover bericht van de verhuurder en kunnen zich daarna bij de SmartDock aanmelden voor de kentekenregistratie. Als u niet in aanmerking komt, kunnen wij u op dit moment geen abonnement verstrekken. Indien dit wijzigt, zullen wij dit op de website vermelden. 

Wat is een eigendomsverklaring?

Om te kunnen constateren dat u eigenaar bent van een woning in Factory, Lookout of Townhouses en aanspraak kan maken op een parkeerabonnement hebben wij een uitreksel van Kadaster nodig.

Wanneer kan ik als koper gebruik maken van de SmartDock?

Als wij uw aanmelding inclusief eigendomsverklaring hebben ontvangen en deze hebben verwerkt, sturen wij u een bevestigingsmail. U kan dan vanaf de opleverdatum van uw woning gebruik maken van de SmartDock.